facebook twitter pinterest instagram youtube bloglovin

May 10, 2013

Some of my recent art








Been drawing and painting so much lately.
So here's a little batch of personal art that I haven't posted on here yet.


I'd like to thank you for the suggestions in my earlier post. I'll keep them in mind and try to come up with something :) I saw that some of you would like to see more tutorials from me. Is there anything in particular you'd like to see, except my workflow?

Let me know!

Thanks for looking :)


- Andrea

6 comments:

  1. Wow Andrea I've to say : Awesome piece of art!
    You have a great style wich remember me for some way David Colman touch. Your work are really expiring for me. I'm so envy about your eyesight for volume and dynamics pose, a feeling I've to improve and I still needs so hard work to get it out.
    My colmpliment for your gallery.
    Ps. The Hobbit Kittens is so fun

    ReplyDelete
    Replies
    1. What a kind compliment, thank you :D I'm a huge fan of David Colman's work, especially his animal sketches. So happy you think my art has dynamic poses and that you like my hobbitcats ;) Cheers, good luck with the practicing :D

      Delete
  2. Tack för tipset att du även har denna bloggen, så nu följer jag denna istället. Min engelska är kanske inte av bästa kvalité... hm... Men jag vill gärna ta del av dina fantastiska teckningar/målningar. Själv skapar jag också bilder, har gjort hela mitt liv. Så att titta på andras konst är en stimulerande resa i fantasin. Men min blogg har inte som inriktning att bara visa upp mina bilder... Jag har så mycket annat att berätta och sen är bloggvärlden ganska så ny för min del.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Håller tummarna att du kommer trivas på den här bloggen också :)
      Jag sitter och anpassar den just nu så att den blir så lik min gamla som möjligt. Om det är något som känns luddigt eller så i inläggen, tveka inte att fråga eller så!

      Håller med att det är väldigt inspirerande att följa andra konstnärers resor vare sig det är i bild eller text, försöker också klicka mig in på så många sidor som möjligt emellanåt för inspiration :)

      Delete
  3. Your work is expressive and wondrous. I love it! Looking forward to future works :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you, Jenna! :D I'll do my best to keep it up.

      Delete

 photo envye.jpg
envye blogger theme