facebook twitter pinterest instagram youtube bloglovin

Oct 21, 2014

I talk about games and concept art in Swedish




Hey everyone!

Just wanted to leave this here. I was invited to Spelbloggen(The game blog) yesterday, it's in Swedish unfortunately but I think it's the first time that I participate in something like this!

We talk a bit about games(horror games like Slenderman and PT, one of my fav games Heart of Darkness, and more) and I got interviewed about concept art, my workflow, background and other artistic stuff.


It was a lot of fun, and I didn't feel nervous at all :) Or well, I felt really nervous about hearing my own voice once it was published but now I realize that it wasn't a big deal.


Online tutorials/recorded videos with me speaking shouldn't be that far away anymore.... ;)



/// 

Svenska :)


Hej på er!

Tänkte bara lägga upp det här. Jag blev inbjuden till Spelbloggen igår, det är tyvärr på Svenska men jag tror nog att det är första gången som jag medverkar i något sånt här!

Vi snackar lite om spel(skräckspel som Slenderman och PT, ett av mina favoritspel Heart of Darkness m.m) Blev intervjuad om concept art, hur jag jobbar, min bakgrund och lite annat smått och gott, konstrelaterat.


Det var superkul, kände mig inte ett dugg nervös :) Eller tja, kändes sjukt nervöst att höra min egen röst när det väl skulle publiceras men nu i efterhand så var det faktiskt inte så farligt som jag trodde.

Online tutorials/inspelade videos med mig borde inte vara så långt bort längre... ;)


- Andrea

No comments:

Post a Comment

 photo envye.jpg
envye blogger theme