facebook twitter pinterest instagram youtube bloglovin

Oct 24, 2014

Life update and forgotten art

Stopping by before I dive into work again. Whoah I have SO much to do these coming weeks!

I just finished up one of the gigs, so I have to more to go. For now... Every hour counts at the moment, I even installed SelfControl on my mac, which blocks all the websites that tend to be distractive. Works like a charm! Especially for people like me, who's got an extremely short attention span. I'm not kidding when I say that I check my phone every second minute. Yeah, I swear, it's that bad.

Meanwhile, I can leave you with a piece that I made for Kamratposten earlier this year. I totally forgot to show it, I blame the fever during that time... Haven't been that sick for years. It was an interview about a girl and death. Her grandpa died, so the art had to be emotional.


"Grandpa's funeral" Photoshop CS5 & Wacom Cintiq 12WX


Perhaps a bit unusual compared to my other work, which tend to be warm, happy all innocent. Enjoyed working on it though. Sorry for the crappy quality, ghah it looks really low res on my screen.

 
 See you again in a bit!



///

Svenska :)



Stannar förbi här innan jag dyker ner i jobbträsket igen. Jag har så sjukt mkt att göra de kommande veckorna!

Har precis blivit klar med ett av jobben, bara två kvar. För tillfället... Just nu räknas varenda timme, har tom installerat SelfControl på datorn så att alla distraherande hemsidor blir blockade. Funkar perfekt haha. Speciellt för såna som mig, som bara kan fokusera under kortare stunder innan jag blir distraherad av nåt. Jag skämtar inte när jag säger att jag kollar mobilen varannan minut. Japp jag lovar, det är så illa.

Under tiden så kan ni ju få se en illustration som jag gjorde till KP tidigare i år. Hade helt glömt bort att jag hade gjort den, jag skyller på febern. Inte varit så sjuk som då på flera år. Det va iaf en artikel om en tjej vars morfar/farfar hade dött, så bilden behövde va väldigt känslomässig. Kanske lite ovanligt jämfört med vad jag gör annars. Varmt, glatt och oskyldigt. Det var kul att jobba på den iaf, ni får ursäkta kvaliten dock. Den ser lite low res ut på min skärm.

Ses igen om ett tag!


- Andrea


2 comments:

 photo envye.jpg
envye blogger theme