facebook twitter pinterest instagram youtube bloglovin

Nov 25, 2014

Dude, I'm so stubborn // Jag e så sjukt envis


Ooooh check this out. Did you know that you can embed your insta photos? Interesting...

I'm unbelievable. You know that I ranted a bit about my blog design this other day.. My biggest concern was the totally messed up code. It was me who ruined it, since I have no idea what I'm doing and I'm too undisciplined to leave that damn code alone. But because of my stubborness and curiosity, I managed to fix some of it! Now it's more or less the way I want it to behave, I'm just gonna add some minor things and then I'll be happy yaaaay! In other words, I'll do that as soon as I have time again.

I'm supposed to be working right this moment... But I couldn't help myself,  derp derp ;)

////

Svenska :)



Kolla värsta coola! Visste ni att man kan embedda sina instabilder? Intreresting....

Jag är helt omöjligt. Satt ju och tjurade över min design häromdagen. Mitt största bekymmer va att koden va helt kaiko, för jag att hade ehm typ förstört den helt. Eftersom jag inte e så grym på just webdesign hehehe.. Men! Jag bestämde mig för att städa upp och försöka lista ut hur allt hängde ihop, och nu tror jag att bloggdesignen är lite renare! Lyckats fixa det jag velat, och ska lägga till lite mer sen när jag får tid..

För jag ska nämligen jobba egentligen. Men ah jag kunde inte hålla mig, derp derp ;)

Laters!

- Andrea

No comments:

Post a Comment

 photo envye.jpg
envye blogger theme