facebook twitter pinterest instagram youtube bloglovin

Nov 13, 2014

I'm never satisfied // Jag nöjer mig aldrig..

Unfinished version. Photoshop CS5 + Wacom Intuos4

Yeeaaah mm well, it happened again. I was half-way through another painting that I recorded the process of but... Nope, I didn't feel happy with the design overall. Both the fox and the "Dala- Horse"(It's an iconic figure here in Sweden, here's a link - click!) felt like mjeh..
Clearly, I didn't spend enough time on the design before painting.

So I decided to start over. Heh, typical me.. The one above is the older version. And here's the new version:

New version! Yay! Photoshop CS5 + Wacom Cintiq 12WX

It feels a bit better now. For me at least. So I'll go with this one. Shouldn't be a big deal, I mean I already picked a colorscheme and all. So I'll just have to hit "record" once more and keep going. Trial and error ;)


/////

Svenska :)




Jaa, det hände igen. Jag kom halvvägs på en bild som jag hade börjat time-lapsa, men.... Näpp jag känner mig inte nöjd med designen. Både räven och dalahästen kändes mjeh. Uppenbarligen så la jag inte ner tillräckligt med kärlek på skissen innan jag började färglägga.

Så skissade om den igår kväll. Nedre bilden är den nya versionen. Den känns lite bättre, så tror jag kör på den. Jag har ju redan bestämt mig för färgerna osv. Så det e bara att starta igång inspelningen, ta sats och tuffa på. Gör om gör rätt ;)


- Andrea


2 comments:

  1. Sometimes I feel that way too, just when you are already finished. The perfectionist voice in your head starts talking. haha

    ReplyDelete

 photo envye.jpg
envye blogger theme