facebook twitter pinterest instagram youtube bloglovin

Nov 8, 2014

Video editing from hell


 Gosh I miss the way my hair used to look... This is the old me.



This is me right now! Happy puppy with sleepy kitty in the background :D I swear that wacom pen is like a damn pacifier for me.
I've been sitting here all day. I'm supposed to work but I've been so eager to do something else. I didn't wanna jinx anything but I'm actually putting together a new video for you!  Everything's done, except the subtitles, since I'll be speaking Swedish :)

 I've gained a whole new level of respect for all the vlogers out there, this is so effing HARD! Omg, just the fact that you actually sit alone in a room talking to yourself.. Weirdest thing ever, and you lose track so easily hahaha. But I think that I managed to put together something descent. It's good for a start anyway. Really hope that you'll like the result!

So have you been up to this weekend?


///

Svenska :)



Gosh jag saknar mitt gamla hår... Den övre bilden är jag .

Och nedersta bilden är jag nu! Klad hest! Asså jag svär den där pennan är som en jäkla napp för mig.
Har suttit här hela dagen. Skulle jobba egentligen men det kliade i fingrarna, ville göra en annan grej. Ville ju inte jinxa nåt innan men jag sitter faktiskt och meckar ihop en ny video till er! Allt e fixat nu, måste bara pilla ihop subtitles, då jag pratar Svenska i videon :)

Jag har en helt annan respekt för alla vloggare därute nu, det är ju SKITSVÅRT! Omg, de där med att sitta här ensam i ett rum och spela in när man pratar för sig själv. Skummaste känslan ever, och man kommer av sig hela tiden hahaha. Men jag tror jag fick till nåt hyfsat. Det är en bra början iaf. Hoppas innerligt att ni kommer gilla resultatet!

Vad har ni gjort i helgen då?

- Andrea



No comments:

Post a Comment

 photo envye.jpg
envye blogger theme