facebook twitter pinterest instagram youtube bloglovin

Dec 12, 2014

5 years on Twitter // 5 år på Twitter


Oh, Twitter just anounced that it's my 5th anniversary today. 5 effing years? Damn where did the time go. Feels like yesterday.

So much has happened. I created that account during the same time as I created this blog actually. I was 23, and had just got laid off from my first creative job due to downsizing. It was actually the best thing that could've happened to me at that time. I took it pretty well since I've already started to prepare myself mentally to escape for something else. So yeah. Perfect timing. I wish that you could go back in time though, and talk to yourself. Hah, I would've done that A LOT.

Dear 23-old me:

Relax, it's gonna be allright. I know that you've been feeling worried, sad and sometimes angry and frustrated, but it WILL get better. Sure, you may not be that skilled yet, and it may feel like everyone's against you, but it will change. Slowly but steadily. Believe me, all the hard work will pay off eventually. It's awesome that you're starting to get energized, and that you're taking this the right way, seeing it as your chance for something new and better. Yeah, lots of exciting things are awaiting so just keep going, and stop doubting yourself.



What would you tell yourself? And when?


A photo posted by Andrea Femerstrand (@noukah) on

/////

Svenska :)


Oj, Twitter säger att kontot fyller 5 år idag. 5 effing år? Damn, vart tog tiden vägen egentligen. känns som igår.

Har hänt så sjukt mycket. Skapade kontot i samband med den här bloggen faktiskt. Jag va 23 bast, hade precis blivit uppsagd från mitt första kreativa jobb pga nedskärning. Faktiskt det bästa som kunnat hända mig där och då. Jag tog det rätt bra ändå, hade redan hunnit förbereda mig mentalt för att ta mig vidare därifrån så timingen va klockren. Synd att man inte kan åka tillbaka i tiden och prata med sig själv. Shit, jag hade gjort det ofta isåfall. 

Till mitt 23-åriga jag:

Chilla lite, det kommer ordna sig. Jag vet att du har varit orolig, ledsen, stundvis förbannad men det kommer bli bättre. Du kanske inte är tillräckligt skillad nu, och det känns ibland som om alla är emot dig, men det kommer vända. Sakta men säkert. Tro mig, allt slit kommer ge resultat. Det e skitbra att du börjar bli peppad, och att du såg uppsägningen som en spark i rätt riktning, en chans till något nytt och bättre. Och ja faktiskt, sjukt roliga saker väntar just dig. Just keep going, tvivla inte på dig själv.




Vad skulle ni hälsa till er själva? Och när?


- Andrea


2 comments:

  1. Funny, I was thinking yesterday in writing a letter to my 5-years-in-the-future self, asking him whether he accomplished the goals I am thinking of right now for the next 5 years. I am nearly set to writei it.

    By the way, please think of starting a wolf comic.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hah great minds think alike! You should definitely make a post like that.

      Wolf comic? Oooh wish I knew how to make comics, and I need a cool/cute/funny/heartwarming story to go with it :P Thanks for encouraging!

      Delete

 photo envye.jpg
envye blogger theme