facebook twitter pinterest instagram youtube bloglovin

Dec 19, 2014

Friday and xmas break!! // Fredag och jullov!

A photo posted by Andrea Femerstrand (@noukah) on


Oh the Swedish blogosphere, I can hear you all cheering - it's xmas break!

Today is my last day at work before holidays, and I won't be back at the office until January. Ahh yesss.. I feel spoiled, that we have so many breaks/long vacations here in Sweden. I know that many of you have less weeks off during the whole year, and it gives me the creeps. I really wish and hope that you guys have the chance to relax and recharge anyway! You're probalby more fit than the rest of us softies ;)

Well, I will still be working though. Still got some own projects rolling and that book cover needs to get done. Plus some new videos for you guys. Allright, gotta go back to work for now, day's not over yet. Laters!

A photo posted by Andrea Femerstrand (@noukah) on



////

Svenska :)


Åh hela Svenska bloggvärlden jublar. Det är jullov! 

Jag jobbar sista dagen idag sen så e jag dismissed från mitt deltidsjobb ända fram till januari. Woop, woop! Känner mig sjukt bortskämd, att vi har så mycket ledighet här i Sverige. Vet att många av er som läser är från andra länder, och jag blir mörkrädd när jag får höra att vissa av er knappt får nån semester på hela året. Hoppas att ni lyckas varva ner ändå. Ni e la uthålligare än oss klenisar ;)

Ja själv ska egentligen inte vila heller, utan tuffa på med egna projekt och frilansjobb. Har fortf ett bokomslag att hinna färdigt, nya videos att fixa klart till er och annat smått och gott.

Postar mera sen, nu måste jag jobba undan här i studion - ciao!

- Andrea

No comments:

Post a Comment

 photo envye.jpg
envye blogger theme