facebook twitter pinterest instagram youtube bloglovin

Dec 30, 2014

The horse says goodbye // Hästen säger hej då

horse hast fjording photoshop


Aight, signing off for the year. 2014, the year of the horse, eh?


Got some stuff to do now, like getting my new camera lens that I bought to give my photos a boost. Also need to prepare myself for New Years Eve :)

I'm thinking about making some posts about my goals for 2015 later on, so stay tuned.

Take care in the meantime!


Happy New Year! :)

- Andrea


///

Svensk översättning :)




Aight loggar av för i år. 2014, det va hästens år det.

Har lite grejer jag måste ordna med, typ som att hämta ut mitt nya objektiv till systemkameran och förbereda mig inför nyår :)

Sugen på att fixa lite inlägg där jag pratar om mina mål inför 2015 och lite annat, so stay tuned.

Ni får ha det toppen så länge!


GOTT NY ÅR! :)

- Andrea

2 comments:

 photo envye.jpg
envye blogger theme