facebook twitter pinterest instagram youtube bloglovin

Dec 2, 2014

I want my own art book! // Jag vill ha en egen art book!



Heeey how have you been?

I just got home from the studio. Had a nice afternoom but felt all mjeh and grumpy during the morning.  You know one of those days when it feels like everyone's against you, and you just wanna go hibernate. Then it got better. I blame the gym.

The grumpiness transformed into inspiration, so now I'm sitting here, thinking about that darn art book that I wanna finish already! Imagine having your very own book filled with your art and sketches. Gosh, I wanna make exclusive books with never seen before-images that will inspire the sh*t out of you. Time to make up a plan and get going.. So jealous of you all the cool kids who already have made their own books.

Do you have any goals right now?



 ///

Svenska :)


Heeeej har ni de bra?

Jag kom precis hem från jobbet. Haft en bra eftermiddag men kände mig sådär tjurig och dan på morgonen.. Ni vet en sån där dag när man bara tänker "dumma alla" och vill gå i ide liksom.. Sen gick det över. Tror det va träningen på gymmet som gjorde det.

Tjurigheten övergick till pepp och nu sitter jag och fnular på den där art booken som jag så GÄRNA vill ta tag i och få ut nån gång. Tänk en egen bok med bara ens egna bilder och skisser. Åh. Jag vill göra exklusiva små böcker med never seen before-bilder som ska inspirera skiten ur er. Dags att göra upp en plan på riktigt helt enkelt... Jag är så avis på alla coola kidz därute som redan gjort egna böcker.



Har ni nåt mål som ligger och pyr just nu?


- Andrea



No comments:

Post a Comment

 photo envye.jpg
envye blogger theme