facebook twitter pinterest instagram youtube bloglovin

Dec 3, 2014

Speaking of girl crushes// Apropå girl crushes


Aaaah ok gotta tell you this while it's fresh. You know I mentioned yesterday that I have a girl grush on Jenna Marbles? Well I have one more crush - Marlo Meekins! And guess what, SHE FAVED ONE OF MY RETWEETS YESTERDAY! No seriously, what are the odds. She's insanely popular and doesn't follow me back on twitter or anything(we don't know each other). But by some chance, she actually stumbled upon my retweet. MINE! Haha. I kinda died.

I'm such a fan girl so I had to capture this moment on insta - what happened next is unbelievable(hahaha saw what I did there?)

marlo meekins



Yeah that was it.

One day I' gonna meet them both and tell them face to face how awesome I think they are. I've such respect for both of them. Hopefully, I'll be less starstruck by then... I've become all paralized and shit on previous occasions, when meeting my idols so.. Kinda like a dog chasing a car - running after it like crazy but doesn't know what to do with it when catching it haha..


///




Svenska :)
Aaaah ok måste berätta nu medan det e färskt. Nämnde ju igår att Jenna Marbles är en av mina girl crushes.. Jag har en till - Marlo Meekins! Och vet ni vad, HON FAVVADE MIN RETWEET IGÅR! Nejmen seriöst vad är oddsen. Hon e aspoppis, följer inte mig eller så(vi känner ju inte varann), men av nån slump så såg hon en av mina retweets. Jag dog.

Fangirl som jag är så ville jag föreviga det på insta... Vad som händer sen är helt otroligt(hahaha saw what I did there?)

Japp det va det. 

Nån dag ska jag träffa de båda och säga face to face hur awesome jag tycker att de är. Respekterar de båda så sjukt mkt. Förhoppningsvis så e jag inte så starstruck då. Har hänt förr att jag blivit som paralyserad när jag träffat mina idoler. Hunden som jagar en bil liksom - springer efter som en tok sen blir man helt nollställd när man väl fångat bilen haha...


- Andrea

No comments:

Post a Comment

 photo envye.jpg
envye blogger theme